Rabu, 23 Januari 2013

Cerita Seru - Akhirnya Aku Miliki Tubuhmu

Anis, indah namanya seindah tubuhnya yang menawan dan seksi,setiap kata anis,senyuman anis,lenggokan anis membuat jiwaku bergelora...tapi anis adik iparku sendiri,ku pendamkan perasaan ku ini...ah Bagiku anis amat sempurna sekali, mata anis,hidung anis,mulut anis,buah dada anis. Pendekkata semua yang ada pada anis very perfect…. Saat pernikahan anis hampir tiba,jiwaku memberontak tidak mahu anis berkahwin dengan sesiapa tapi apakan daya ku, aku tahu anis juga ada menaruh perasaan kepadaku kerana aku lebih dulu mengenali anis dari aku mengenali alia kakaknya isteriku sekarang, walaupun alia tidak kurang hebatnya tetapi godaan syaitan lebih membuatkan hatiku bergelora bila melihat kelibat anis..... Aku tidak dapat membantah pernikahan anis , aku mencari peluang untuk tidak menghadiri hari pernikahannya dengan alasan sibuk dengan urusan pejabat dan keluar kota pada hari tersebut…anis haruskah aku mersetui pernikahan ini…. Beberapa tahun berlalu, kehidupan aku bersama alia seperti biasa, aktiviti seks kami tiada masalah cuma kami masih belum di kurniakan zuriat meskipun telah beberapa tahun mencuba….aku ada terdengar cerita dari alia isteriku yang rumahtangga anis tidah harmoni, suaminya seorang pemabuk, kaki perempuan dan berjudi …kesian anis apakan dayaku Suatu hari aku mempunyai urusan luar kota , alia isteriku tidak dapat bersamaku kerana masalah cuti dari pejabatnya tidak diluluskan, takapa lah katanya abang pergi sendiri, alia akan uruskan diri sendiri di sini…kata alia. Seperti biasa sebelum keluar kota jika alia akan kutinggalkan aku akan mengadakan seks marathon bersama alia pada malamnya alia klimaks berkali-kali begitu juga aku,,,tetapi pelakuan seks aku dan isteriku ini terlalu sulit hendak ku ceritakan di sini. Aku tiba di Kota x dengan selamat sebaik tiba di Hotel aku check-in dan terus masuk kekamar lalu mandi….sebaik hilang letih ku, aku ke coffe house untuk menikmati Capuchino kegemaranku, sebaik menikmati minuman kegemaranku mata ku terpandang susuk tubuh perempuan yang ku kenali…hatiku berdebar,jiwaku bergelora berseorangankah dia….lalu aku meberanikan diri menghampiri dan menyapa… Anis …buat apa di sini sapaku lembut….Anis bagaikan kena kejutan elektrik terperanjat tetapi seperti biasa dengan senyuman dan wajah redup anis dia menjawab…ah abang…saya ada urusan peribadi, abang macamana pula mana kak alia ? ..tanya anis, Sorang aje balas ku ada urusan pejabat di sini….mana karim tanya ku pada anis, anis menundukkan wajahnya yang lembut dan aku tak bertanya apa-apa lagi…. Aku mengambil minuman ku dan berpindah ke meja anis, di situ anis meluahkan masalahnya rumahtangganya kepadaku aku menjadi pendengar yang setia untuk anis pada malam itu…di pendekkan cerita anis tidak bahagia dalam perkahwinannya dan sedang lari dari masalahnya ke kota x. Selepas mendengar cerita anis, aku mempelawa anis keluar makan dan bersiar-siar sambil bercerita aku merenung wajah dan susuk tubuh anis yang ku idamkan selama ini dengan sepuas-puasnya anis seolah faham dengan renungan ku, atas permintaan anis kehadirannya di kota x hendaklah drahsiakan kepada sesiapa termasuk kakaknya alia. Semasa bersiar-siar anis tanpa segan silu memelukku dan aku memberikan respons sekadar mententeramkannya sesekali haruman yang dipakai anis menusuk hidungku…argh mengasyikkan. Selepas bersiar kami terus pulang ke Hotel…bilik Anis dan bilik selang beberapa bilik sahaja, aku menghantar anis hingga ke depan pintu bileknya, sebaik tiba di pintu anis terus merangkul dan mncium aku bertalu-talu aku semakin lemas….tapi aku dengan baik menolak godaan anis dengan alasan aku letih sangat dan perlu berehat…dan anis faham Cuma katanya dia tidak pernah di layan seperti seorang perempuan oleh suaminya karim…dan kehadiran aku pada malam itu telah mengisi kekosongan jiwanya….tapi anis kau iparku!!!… Tiba dikamar ku, aku terus ke bilik air membersihkan diri, sebaik selesai mandi dan menukar pakain malam, telefon kamar berdering, aku mengangkat terdengar suara disebelah sana , anis meminta ku datang ke kamarnya kerana dia tidak enak badan Aku bergegas ke biliknya…sebaik pintiu di buka, dada ku berdebar kencang, jiwaku meronta-ronta, anis hanya berpakaian jarang dan tidak mengenakan coli dan seluar dalam dari sinaran lampu aku dapat melihat dengan jelas susuk tubuh,putting dan cipap anis dan aku sudah hilang arah ,lupa untuk kutanyakan apa sebab anis memanggilku ke kamarnya. Tanpa disuruh aku terus mengunci pintu …aku terpaku gamma tak terkata-kata…anis merapati aku dipeluknya akau dengan sepuas-puasnya , digesekkan budah dadanya ke dadaku dan cipapnya ke batangku…nafasku tersekat-sekat…..apakah aku akan mengambil kesempatan ini…. Aku lemas dan tertewas dengan godaan manja anis, aku membalas dengan penuh nafsu, mulutnya ku kucup ,rambutnya ku belai, telinganya ku gigit, dan tanganku terus meramas buah dada anis dan putingnya mengeras, aku gomol puting susunya, aku hisap dangan rakus sambul jari jemari ku mencari cipap anis…ku masukkan jariku ke cipap anis yang sudah sedia basah lencun, anis mengerang kesedapan begitu juga aku dengan perlahan aku menolak anis ke ranjang, nafas anis tersekat-sekat kesedapan dikerjakan aku , tangan anis memegang batangku yang sedia keras dilancapkannya dengan tangannya yang lembut….argh sedapnya Aku bertukar posisi , anis mengulum batangku dan aku menjilat cipapnya setelah puas ku kerjakan cipap anis , anis merengek…bang sedap …bang anis dah tak tahan lagi…bang fuck me bang…fuck me, aku terus membetulkan kedudukan dan memasukkan batangku ke cipap anis….aduh sedapnya sebaik ku masukkan batangku ke cipap anis yang masih ketat anis pandai mengemut terasa macam nak putus batang ku di buatnya……aku kesedapan sambil mendayung dengan laju…mata anis terpejam aku kerjakan cipapnya bertalu –talu malam itu…aku meminta untuk doggie style kegamaran ku dengan anis ….sebaik memasukkan batangku ke cipapnya aku menikmati susuk tubuh anis dari belakang dengan indah sekali anis menyorong cipapnya aku menhentam dari belakang dengan rakus sekali…anis mengerang kesedpan dan aku sudah tak tertahan lagi dengan rengekan manja anis dan aku melepaskan airku ke lubuk cipap anis yang sudah beberapa kali klimaks….kami rebah dan aku tersedar pagi nya anis masih diatasku dan cipapnya masih megemut batangku …. Aku masih bersama anis untuk 3 hari berikutnaya sebelum pulang ke KL….berbagai pelakuan seks aku lakukan dengan anis….pengalaman indah sekali…..alia maafkan abang

Tidak ada komentar:

Posting Komentar