Senin, 21 Januari 2013

Cerita Seru - Aku yang Tersiksa

Cerita ini sebenarnya terjadi dalam kehidupan kita…..aku menceritakanya agar orang lain dapat jadikan teladan dan pengalaman dalam hidup korang…..aku anak ketiga dari empat orang adik beradik hidup kami kalau orang luar tengok memang nampak bahagia…..tetapi semuanya dari segi luaran sahaja….. keluarga saya mengamalkan gaya hidup yang bebas…..dari ayah saya sehingga adik bongsu saya dan juga termasuk saya…..ibu saya suka bertukar-tukar pasangan ….sehinggakan mereka melakukan seks dengan bertukar pasangan masing-masing…. Pernah dulu sewaktu saya balik dari sekolah waktu itu petang sebab saya ambik kelas tambahan sebab tahun itu saya kena menduduki peperiksaan …sewaktu saya hendak balik ke bilik saya terdengar suara yang pelik di bilik ibu ku…lantas aku pergi ke bilik ibu belum sempat aku hendak membuka aku pintu itu terkuak sedikit….aku terkejut bila melihat ibuku tengah melakukan seks dan orang itu abang ku sendiri dengan perasaan yang berdebar aku teruskan melihat juga …sehingga lama kelamaan aku sendiri terasa ghairah.........nafasku semakin laju melihat abang ku sedang mendayung ibuku dengan rakus sekali ku lihat abang meramas tetek ibu dan sambil menghisap tetek yang satu lagi ku lihat ibu sungguh puas denagn layanan abangku, bukan sekadar itu sahaja ibuku dan abangku melakukan beberapa aksi yang hanya dapat ku lihat di video lucah….sekejap abang diatas sekejapa lagi ibu di atas.......aku rasa pantatku sudah berair….aku tak tahan lantas aku berlari ke bilikku dan masuk kedalam tandas aku melancap sendiri sehingga puas….setelah itu aku kembali ke bilik ibuku ku lihat pintu terkuak sedikit dan kulihat ke dalam... Ibuku tiada dan abang ku entah kemana... lalu aku berjalan pula ke ruang tamu...bila saja aku turun ke ruang tamu aku terdengar suara ibu di bilik abang ku lantas aku mengintip lagi… Rupa-rupanya ibuku masih melakukan seks dan menyabung adengan itu di dalam bilik abang ku lihat abang sedang menghisap kelantit ibu…sambil ibu meramas rambut abang terasa nafsu ku kembali …. Ku lihat ibu beralih kedudukan …dia nak memblowjob konek abang ……ku lihat ibuku menghisap dengan rakus abang pula tersenyum manis melihat perlakuan ibuku….ibu menghisap hingga abang terpancut kemuka ibu…..mereka berdua tersenyum…………. Setelah menghisap konek abang…..ibu pun naik keatas badan abang dan memasukkan konek abang ke dalam pantatnya…..ku lihat ibu bergerak dengan laju sekejap diatas sekejap di bawah setelah itu.......aku tak tahan aku berlari ke ruang tamu dan ku lihat ayah baru balik dari pejabat …..aku lantas lari ke bilik rasa takut dan bingung ….takut melihat ayah marah jika melihat perlakuan abang dan ibu….ku menintip di celah pintu melihat reaksi ayah…..ku lihat ayah Cuma tersenyum melihat abang dan ibu……. Dan tiba-tiba ayah memandang kearah bilikku dan aku cepat-cepat berlari dan berpura-pura tidur... kemudian ayah mengetok pintu bilikku dan masuk kedalam bila tiada jawapan dari ku....dengan perasaan berdebar kerasakan ayah ku duduk di sebelah ku dan membelai rambut ku ...denagan perlahan ayah mengucup bibirku kurasa hangat.... Ayah sengaja menaikkan rasa nafsuku …..tetapi aku cuba untk tidak melayani ayah ku ku berpura-pura terkejut…aku menolak ayah…tapi denagn kasar ayah menarik baju ku sehingga memperlihat kan buah dada ku yang ranum kerana aku sudah menginjak kea lam dewasa…..dengan cepat aku menarik bajuku…..tetapi tenaga ayahku lebih kuat dariku dengan mudah dia membogelkan aku ……ku cuba untuk berlari keluar hendak meminta pertolongan siapa lagi yang boleh menolong aku……akhirnya sekuat mana kudrat seorang anak gadis...kegadisanku telah di nodai oleh ayah sendiri....dengan rakusnya ayah menjilat puting susuku sehingga menjadi merah aku merayu untuk di lepaskan tidak cukup setakat itu ayah menghisap kelantitku sehingga kan aku klimaks....ayah menyeringai kerana dia tahu aku sudah tak boleh melawan lagi.....aku seakan- akan menyukai perlakuan ayah terhadap diriku...kurelakan diriku di setubuhi oleh ayah ku sendiri......selepas melakukan pelbagai aksi.....ayah membisikkan ke telinga ku...”ketat sungguh pantat farah”......slepas puas melakukan seks....ayah hendak lagi....kali ini dia hendak aku menghisap konek nya.....terpaksa juga aku melakukannya... Belum sempat aku hendak memasukkan konek ayah ku kurasa pantat ditusuk lagi ku lihat abang hendak memasukkan koneknya.......ayah dan abang tersyum....selepas puas mereka bertukar posisi.....mereka dengan rakus merogol aku semahu-mahunya.......tidak cukup dengan itu abang dan ayah memasukkan konek mereka serentak.....bagai nak putus nafas kurasakan .....apa tidak dua konek didalam pantatku perit tapi kurasakan sedap ayah dan abang meneruskan sehingga aku pengsan aku tidak sedar apa yang terjadi.....bila ku bka mata ku lihat abang dan ayah terbaring kepenatan jam menunjukkan jam 9 malam..... Aku bangun untuk membersihkan diriku kulihat darah berserakan di tilam ku......lantasku berkata di dalam hati........ayah sendiri yang merasmikan kegadisanku..........selepas itu aku duduk termenung di bilik......terasa menyesal pun ada terasa sedap pun ada...... Malam itu aku cuba untuk melelapkan mata tapi tak boleh...aku pun berjalan keluar hendak kedapur mengambil air....belum sempat aku melangkah kedapur kulihat bayangan samar di ruang tamu ....suara mengerang manahan kesakitan ku cuba untuk memberanikan diri ku hidup kan lampu di ruang tamu....aku terkjut melihat ayah dan abang sedang mendayung ibu denagn serentak seperti mana mereka melakukan tehadapku .......ku lihat ibu menutup mata menahan asakan dari ayah dan abang..... Aku berlari naik kebilik dan mengunci diri.....aku takut untuk melihat perlakuan mereka....aku berfikir sehingga aku tertidur...keesokan harinya aku pergi kesekolah seperti biasa .......aku tidak dapat menumpuhkan perhatian didalam pelajaran...aku bingung....... Jam menunjukkan 1 tengah hari.....masa balik kerumah....hari ini tiada kelas tambahan jadi aku sampai di rumah lebih awal.....sesampainya dirumah kulihat pintu berkunci seperti tiada orang......aku masuk kedalamku lihat kereta emak dan ayah tiada di rumah...mereka keluar fikirku......aku terus masuk ke dalam bilik dan membuka baju untuk mandi.....belum sempat aku hendak masuk kebilik mandi pintu bilikku di tolak kasar oleh seseorang aku menjadi takut...aku panik dan tak tau mahuberbuat apa...lalu aku menahan pintu ....tetapi kekuatanku tak sekuat mana aku tehumban dan terjatuh tuala terselak di bahagian dada ku dan memperlihatkan dadaku....kulihat adik ku dan beberapa orang kawannya sedang menyeringai memandang tubunhku yang terdedah....denagn rakus mereka menerkam kearah ku aku diangkat ke katilku......ada enam orang kesemuanya bermula dengan adikku.....mereka menanggalkan tuala di tubuhku....dengan rakus adik meramas dan menghisap tetek ku............ Dia menghisap sehingga aku terasa nikmat...aku merayu untuk di lepaskan tetapi mereka Cuma ketawa....terasa pantatku basah kulihat adik menjilat rakus pantatku ......selepas itu dia hendak memasukkan konek nya kedalam pantat ku....dengan kasar di menusuk ...terasa pedih dan nikmat besar juga konek adikku....dia menghayun tubuhku semahu-mahunya......selepas adik puas seorang dari rakanya pun membantai tubuhku...mereka mengabil giliran sehingga aku klimaks sebanyak 6 kali aku terkulai lemah ku lihat adik dan kawan-kawannya terbaring kepenatan......belum aku sempat mengenakan tuala seorang dari kawan adik menarik tubuhku....dan memaksa aku untuk menghisap koneknya.....dengan lemah aku cuba untuk melakukannya tapi tak berdaya...tubuhku teraya tak berdaya...kerana tidak puas kawan adik aku melancap untuk menegangkan koneknya.....lalu memasukkan koneknya....dengan kasar dia menarik rambutku...tidak cukup denagn itu dia menggigit tetek ku......mungkin dia ghairah melihat aku kesakitan...dia menghayun sampai aku pengsan ...aku pitam dan tidak sedar apa yang terjadi selepas itu................

Tidak ada komentar:

Posting Komentar