Senin, 21 Januari 2013

Cerita Seru - Ingin Itu

Kisahnya bermula hampir dua tahun yang lalu. Setelah menderita sakit bertahun-tahun, bapak mertua aku meninggal dunia akibat cancer. Maka tinggallah emak aku sorang-sorang di kampungnya di Kelantan. Bini aku ni pulak anak tunggal. Sebab kesian kat mak dia, bini aku pun ajaklah dia pindah ke KL duduk dengan kitorang. Mula-mula tu aku memang tak berapa setuju, tapi lepas kena pujuk beriya dengan bini aku, aku pun setuju jugak akhirnya. Boleh jugak orang tua tu jaga bini aku yang baru lepas pantang. Anak aku pun tak payah hantar nursery.. boleh save duit sikit. Dia punya dressing di rumah pun makin daring. Kalau bini aku takde, dia mesti berkemban je dalam rumah. Aku pasti masa dia berkemban tu dia memang tak pakai bra dan seluar dalam sebab aku tengok buah dada dia yang besar tu bergolek-golek ke kiri dan ke kanan dengan bebasnya. Puting dia jelas kelihatan menonjol. Buntut dia yang bulat tu pulak bergetar-getar bila dia berjalan. Kekadang tu, tanpa memakai bra, dia pakai t-shirt ketat yang menampakkan dengan jelas susuk bentuk buah dadanya. Tapi kalau bini aku ada, elok pulak dia pakai baju kurung. Aku dah mula stim dengan emak aku sendiri. Tapi aku tak berani lagi nak bertindak. Takut bini aku tahu. Lagipun aku tak pasti samada emak aku ni memang nak menggoda aku atau saja nak main-mainkan aku. Satu hari tu, emak aku telefon aku dipejabat. Katanya anak aku demam kuat. Dia suruh aku balik bawak anak aku jumpa doktor. Sesampainya aku di rumah, aku tengok anak aku tengah tidur dalam buai. Memang panas sikit badannya. Tiba-tiba emak aku turun dari atas. Dia pakai towel je.. ikat macam berkemban. Cover dari dada sampai aras buntut dia je.. Aku tergamam. Tengah dia berjalan hala ke aku, towel tu terlucut. Tu diaaa... di depan mata aku, emak aku berbogel tanpa seurat benang pun. Buah dada dia yang memang besar tu terpacak dengan megah... masih pejal. Putingnya besar dan kemerah-merahan melentik hala ke atas. Tak menggelebeh langsung. Perut dia buncit sedikit tapi masih tegang. Mata aku melurut ke bawah dan ternampak cipapnya yang tembam diseliputi bulu-bulu halus. Pahanya putih gebu..Aku betul-betul terpaku. Dia hanya tersenyum. Tak kata apa-apa pun. Towelnya dibiarkan je atas lantai. Sebab terlalu gabra, aku cepat-cepat angkat anak aku yang masih tidur, taruk dalam bakul dan terus bawa ke kereta pegi jumpa doktor. Balik dari klinik terus pegi office bawak anak aku sekali..Tak sanggup rasanya nak berdepan dengan emak aku lagi. Sejak peristiwa itu, aku mula tak keruan. Masih terbayang-bayang tubuh emak aku yang solid-molid tu.. 40-30-36 beb! Aku cuba melupakannya tapi tak berjaya. Habih tu hari-hari jumpa, camno nak lupa. Perlahan-lahan aku mengatur strategi. Aku pulak yang hantar signal kat dia. Kalau bini aku tak nampak, saja je aku gesel-geselkan konek aku kat dia.. Dia biar je kalau aku buat cam tu. Kalau tengok TV ke, video ke, saje je aku pegang dan urut konek aku depan dia. Aku nampak mata dia merenung tajam kat konek aku. Respond baik ni.. Tapi setakat itu je la yang aku berani. Nak buat benda-benda lain hampir mustahil sebab bini aku ada. Rumah aku pulak kecik aje.. susah nak atur strategi. Keinginan seks aku yang meninggi terpaksa aku lepaskan kat bini aku hampir tiap-tiap malam. Bini aku pun naik pelik. Tapi masa main dengan bini aku pun aku selalu imagine main dengan emak aku. Akhirnya dengan tak disangka-sangka peluang yang ditunggu-tunggu tiba. Bini aku kena pegi outstation seminggu ke Sarawak. Bini aku mula-mula berat juga nak pegi sebab tak nak berpisah lama-lama dengan anak kecilnya. Tapi emak aku berjaya memujuknya. Dia kata dia boleh jaga makan-minum aku dan anak aku. Bini aku pun lega sikit. Sempat jugak emak aku memberi kerlingan manja yang penuh makna kat aku. Hati aku melonjak-lonjak gembira. Memang ada can aku merasa cipap perempuan veteran ni... Malam berikutnya selepas menghantar bini aku ke airport aku bergegas pulang dengan konek yang mencanak keras. Flight bini aku delay lebih dua jam jadi aku sampai ke rumah agak lewat malam. Bilek emak aku dah gelap. Frust aku...Nak ketuk pintu bilek dia tak berani pulak. Akhirnya malam tu aku melancap 2 round untuk melepaskan gian. Pagi esoknya, pagi-pagi lagi aku dah bangun. Aku intai bilek emak aku, rupanya dia dah turun ke bawah. Anak aku pulak tengah syok tidur. Dengan hanya berseluar pendek tanpa berspenda aku turun perlahan-lahan. Emak aku masih di dapur. Aku duduk dimeja makan yang dah siap terhidang dengan air kopi dan roti. Tengah aku menghirup kopi, emak aku keluar dari dapur membawa mentega dan jem. Dia hanya berkemban tapi aku perasan ikatan kainnya dah macam nak terlerai. Jantung aku dah mula berdegup kencang. Dia datang dekat aku, berdiri betul-betul sebelah kanan aku. "Biar mak sapukan mentega ni untuk Man" katanya. Aku hanya mengangguk. Aku tercium bau wangian yang dipakainya. Memang menggoda. Aku dah tak tahan. Apa nak jadi, jadilah. Seluar pendek aku dah mula menggelembung sebab konek aku dah keras gile. Tangan aku perlahan-lahan merayap ke kaki kirinya, dari belakang pehanya naik ke buntutnya yang bulat dan pejal. Dia terus terpaku. Tangannya berhenti menyapu mentega ke roti. Mungkin menunggu tindakan selanjutnya dari aku. Tangan aku semakin berani. Buntut pejalnya ku ramas perlahan-perlahan. Aku dapat rasa dia mengemut-ngemut buntutnya. Bentuk buntut dia jelas kelihatan sebab kain batik kembannya itu turut terkemut ke dalam lurah buntutnya. Akhirnya dia menghadap aku. Roti dan pisau sapu mentega dilepaskannya. Kedua-dua tangannya mengusap kepala aku. Kepala aku betul-betul sama aras dengan dada dia. Dadanya berombak-ombak. Nafas pun makin laju. Aku pulak makin berani. Kedua-dua tangan aku meramas-ramas buntutnya semahu-mahunya. "Oooh..Man." dia merengek. Kemudian dia terus melucutkan kain kembannya sampai jatuh ke lantai. Tu diaaa...sekali lagi dua bukit yang sangat besar tersergam indah di depan mata aku. Aku terus menghisap puting teteknya yang menegang. Tangan kiriku meramas teteknya manakala tangan kanan aku mula meneroka segitiga emasnya. Buah dadanya memang besar, dua tangan pun tak cukup nak cover kesemuanya (saiznya 40 D-cup). Walaupun besar, daging teteknya pejal sungguh. Aku naik gila... Habis aku jilat, hisap, gigit, nyonyot, dsbnya. Dia mula mengerang-ngerang. Cipap tembamnya memang dah basah lecun. Habis berlendir-lendir tangan aku. Aku yang tadinya duduk kini berdiri. Mulut aku terus mengulum bibirnya yang tebal dan mencari lidahnya. Hebat betul dia punya kissing. Maklumlah dah banyak pengalaman. Tangannya mula memicit-micit konek aku yang keras. "Mak dah tak tahan Man." dia merengek. Aku masih belum puas menyonyot tetek dia yang besar tapi pejal tu. Aku jilat habis bahagian bawah tetek dia. Kulitnya yang putih gebu tu habis merah-merah aku kerjakan. Memang aku geram sangat."Dah lama mak tunggu saat ini Man. Cepatlah Man. Mak dah tak tahan sangat ni" dia terus merengek-rengek. Aku terus melutut dan dia bersandar sedikit ke meja makan. Lidah dan jari aku mula menggelebek cipapnya yang basah lecun tu. Bau cipapnya pun aku rasa wangi. Jumpa kelentitnya terus aku hisap dan jilat. Menggelupur terus dia. "Sedaaapnya Lan." dia meraung. Tak sampai dua minit aku jilat terus dia klimaks. Meleleh-leleh air mani dia sampai ke lantai. Aku pun dah tak tahan jugak. Kepala konek aku dah macam nak meletup. Aku memalingkan badan dia supaya membelakangkan aku. Aku suruh dia membongkok sikit sambil kedua-dua tangannya menupang ke meja makan sebab aku nak tala dia dari belakang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar